Γέμιση για κρεμμυδόπιτα

Είδος γεύματος: Μεσημεριανό, Απογευματινό, Βραδινό

fav Επιμέλεια από τον διατροφολόγο της Νεφροϊατρικής

Συστατικά

Με βάση 10 μερίδες ανά συνταγή.

2 μεγάλα κρεμμύδια ξερά

2 τμχ κρεμμύδια φρέσκα

1 πράσο

1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο

άνηθο & δυόσμο

Διατροφικά στοιχεία ανά 10 μερίδες

  • Ενέργεια 29,94Kcal
  • Υδατάνθρακες 3,11g
  • Πρωτεΐνη 0,82g
  • Λίπη 1,68g
  • Νάτριο 2,15mg
  • Κάλιο 113mg
  • Φώσφορος 17,75mg
  • Κορεσμένα λιπαρά 0,24g
  • Μονοακόρεστα λιπαρά 0,34g
  • Πολυακόρεστα λιπαρά 0,26g
  • Διαιτητικές ίνες 0,73g
  • Νερό 49,61g

Παρασκευή

1
Τοποθετούμε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά. Μόλις ζεσταθεί, προσθέτουμε λίγο ελαιόλαδο, τα κρεμμύδια, τα φρέσκα κρεμμυδάκια, το πράσο και σοτάρουμε για 2 λεπτά, μέχρι να καραμελώσουν.
2
Τα μεταφέρουμε σε ένα σουρωτήρι και τα αφήνουμε να στραγγίξουν και να κρυώσουν καλά. Τα αδειάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ, προσθέτουμε τον άνηθο, το δυόσμο, αλατοπιπερώνουμε, ανακατεύουμε και αφήνουμε τη γέμιση στην άκρη.
3
Μόλις είναι έτοιμη η ζύμη, την ανοίγουμε σε αλευρώνουμε πάγκο με ένα πλάστη, σε ορθογώνιο σχήμα, πάχους 3 χιλιοστών.
4
Αλείφουμε την άκρη του φύλλου με λίγο νερό και τοποθετούμε την πίτα σε ένα ταψί φούρνου, που έχουμε στρώσει λαδόκολλα.
5
Ψήνουμε για 35-40 λεπτά, μέχρι να χρυσαφίσουν και σερβίρουμε.

Σχετικά με αυτή τη συνταγή

Για τη ζύμη διαβάστε τη συνταγή: https://www.nefroiatriki.gr/syntages/xeiropoiiti-xoriatiki-zymi-gia-pittes ή εναλλακτικά τη συνταγή: https://www.nefroiatriki.gr/syntages/fyllo-gia-pites-me-aleyri-kai-giaoyrti

Διαβάστε πώς να μαγειρεύετε πιο υγιεινά και σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες της χ.ν.ν.:

https://www.nefroiatriki.gr/syntages/diatrofikes-symvoules-gia-meiosi-natriou-kaliou-kai-fosforou

 

Δείτε επίσης