+30 210 2853000

Πολιτική Ποιότητας

Η λειτουργία του Μονάδων Χρόνιας Αιμοκάθαρσης ΝΕΦΡΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣΝΕΦΡΟΪΑΤΡΙΚΗ, ΝΕΦΡΟΙΑΤΡΙΚΗ RING & ΝΕΦΡΟΙΑΤΡΙΚΗ Green διέπεται από τις αρχές που αποτυπώνονται στο Ενιαίο Διαχειριστικό Σύστημα το οποίο είναι βασισμένο στις απαιτήσεις που ορίζει το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, καθώς και στις νομοθετικές απαιτήσεις που προσδιορίζουν τα πλαίσια λειτουργίας των Μονάδων Αιμοκάθαρσης.

Το Διαχειριστικό Σύστημα έχει σαν κεντρικό άξονα τους ασθενείς, στους οποίους παρέχονται υπηρεσίες χρόνιας αιμοκάθαρσης. Ο σχεδιασμός έχει ως στόχο να καλύπτει τόσο τις απαιτήσεις & προσδοκίες των «ενδιαφερόμενων μερών» όσο και τις νομοθετικές απαιτήσεις που διέπουν τη λειτουργία των Μονάδων.

Βασικοί στόχοι του Διαχειριστικού Συστήματος είναι:

• Η οργάνωση των παρεχομένων υπηρεσιών κατά τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται η μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία, καθώς και η δημιουργία στους ωφελούμενους αισθήματος ασφάλειας και σιγουριάς σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών που παρέχουν οι Μονάδες.

• Ο συντονισμός και η παρακολούθηση όλων των υποστηρικτικών ενεργειών της λειτουργίας των Μονάδων, με σκοπό τη διατήρηση υψηλού & αξιόπιστου επιπέδου υπηρεσιών.

• Η τήρηση του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των Μονάδων.

• Η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και της συνολικής λειτουργίας του Διαχειριστικού Συστήματος μέσω της τακτικής παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας και καταλληλότητας του. Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του ΕΔΣ, οι οποίες καθορίζουν ενέργειες όπως:

  1. Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από τα συμβούλια ποιότητας, στα πλαίσια των οποίων, εκτός των άλλων, καθιερώνονται και ανασκοπούνται αντικειμενικοί στόχοι – σκοποί για την ποιότητα.
  2. Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων και των προσδοκιών των πελατών & λοιπών ενδιαφερόμενων μερών και η μέτρηση της ικανοποίησης τους.
  3. Ο εντοπισμός και η αξιολόγηση των πιθανών κινδύνων και ευκαιριών που άπτονται των δραστηριοτήτων της Εταιρίας.
  4. Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των προμηθευτών.
  5. Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση της ιατρού και του προσωπικού.
  6. Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων (ανθρώπινων, υλικών και άυλων), για την αποτελεσματική λειτουργία των Μονάδων.
  7. Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ή / και προληπτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισης των προβλημάτων.

Η συνολική εφαρμογή των αρχών του συστήματος εξασφαλίζεται μέσα από την συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση του προσωπικού σε όλα τα επίπεδα, με κύριο σκοπό την δημιουργία της σχετικής συνείδησης των σκοπών και της φιλοσοφίας του Διαχειριστικού Συστήματος.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος
Πλέσσας – Φυτηλάς Ν.